Geoblog.pl    apacino    Podróże    Tajlandia 2010    4 wyspy

4 wyspy

Tajlandia, Lanta Yai

Dzisiaj rano pojechaliśmy na wycieczkę na 4 wyspy: Koh Muk ze Szmaragdową Jaskinią, Koh Kradan z rajską plażą i Koh Ngai i Koh Chuak gdzie ponurkowaliśmy. W jaskini woda naprawdę ma kolor szmaragdowy. Wpływa się do niej kilkudziesięciometrowym tunelem, w którym przez chwilę jest całkowicie ciemno. Potem ukazuje się maleńka plaża otoczona kilkudziesięciometrowymi skałami porośniętymi egzotyczną roślinnością.
W jaskini spędzamy jakieś pół godziny, a kiedy pełni wrażeń wchodzimy na łódź czeka na nas niespodzianka – nasze plecaki znikły, podobnie jak jeszcze kilku innym osobom. W plecakach mieliśmy cenne rzeczy i pieniądze oraz klucz do naszego domku, na szczęście nie mieliśmy kart płatniczych i paszportów – jak inni. No i zrobiło się nerwowo… Mówimy obsłudze łódki, co się stało, a oni na to, że popłyniemy na jakąś wyspę i plecaki się znajdą. Najpierw znaleźli plecaki Niemców, potem Maćka, a mojego dość długo szukali. A co nasze plecaki robiły na innej wyspie? Zabrał je ktoś z obsługi, przez pomyłkę, myśląc, że należą do osób, które płynęły z naszą wycieczką (transfer na wyspę) i w czasie, gdy my byliśmy w jaskini, ich ktoś podrzucał na pobliską inną wyspę. To zdarzenie nie uszło uwadze innych wycieczkowiczów, którzy od tej pory nie spuszczali oka ze swoich plecaków ani przez chwilę ;)
Następny przystanek zrobiliśmy na Koh Kradan – iście rajskiej plaży z laguną, jak z pocztówek. Tam zjedliśmy na plaży lunch, troszkę pływania, fotki i dalej na kolejne wyrastające z morza wyspy, tym razem snurkowaliśmy. O wrażeniach, nie będziemy pisać, zapraszamy do galerii ;)

tomek
tomek - 2010-02-22 18:52
zrobiło mi się gorąco jak czytałem o przygodzie z plecakami, bo jeden z nich to mój ulubiony, który ci Aga pożyczyłem, na szczęście się odnalazł, uffffff..... ;)

Wiesia
Wiesia - 2010-02-22 20:27
Czytając wasz blog mam wrażenie że podróżuję razem z wami.Życzę samych dobrych przygód i wspaniałych wrażeń.Pozdrowienia

Monia M.
Monia M. - 2010-02-22 21:30
Historie mrożące krew w żyłach też muszą być :) dobrze, że szczęśliwie się skończyło !!!
Koniecznie wybiorę sobie jakąś foteczkę na pulpit :)

Homus
Homus - 2010-02-23 14:00
Faktycznie tez mi sie zrobilo goraco jak czytalem o plecakach,chyba ta chistoria bardziej utkwi wszystkim w pamieci niz 4 wyspy.Pozdrowienia i czekamy na dalsze relacje

apacino - 2010-02-23 16:22
Tomeczku, nie nerwujsija, to był mały plecak podręczny, twój jest bezpieczny, siedzi z jaszczurkami ;)