Geoblog.pl    apacino    Podróże    Tajlandia 2010    leniuchowanie i zakupy

leniuchowanie i zakupy

Tajlandia, Lanta Yai

Wstajemy wcześnie rano. Chcieliśmy odespać noc po przyjeździe, ale szkoda marnować taki piękny dzień. Z pokoju widzimy, że morze ok. 8 ma niesamowity odcień błękitu, inny niż widzieliśmy wczoraj popołudniu. Niebo czysto niebieskie, ptaszki chodzą wokół domku i śpiewają. Wstajemy i decydujemy, że zostajemy tu do końca i dopłacamy za kolejne noce. Mamy za te 4 kolejne noce zniżkę ;) No to super, wskakujemy do wody, jeszcze prawie nikogo na plaży nie ma (w ogóle luz na tej plaży, tzw. Long Beach). Potem idziemy sobie na spacer brzegiem i jak słońce mocniej przygrzewa, co jakiś czas wchodzimy się ochłodzić. Dopiero około 10 zaczynają się pojawiać ludzie na plaży i w knajpach. Potem jedziemy do Saladan town (tzw. Centrum). Wykupujemy wycieczki: kajakiem na wysepki i treking w dżungli na słoniach. W miasteczku wpadliśmy w szał zakupów: najpierw atak na półki z przyprawami, sosami itp. Szukamy robaków i duriana, ale nie ma :(
Potem zobaczyliśmy fajne tajskie ciuchy – spodnie i koszule (ciężko się tu targuje, ale coś tam się udało wynegocjować). Kilka telefonów do Rodzinki i wracamy. Po drodze kupujemy bilet na krwawą jatkę, na dzisiejszy wieczór. Maciek idzie na galę tajskiego boksu, ja nie chcę tego oglądać, wystarczą zdjęcia – jakoś nie lubię, jak faceci plują krwią i biją się po gębach, ale może w tym czasie skuszę się na tajski masaż ;). Teraz idziemy szukać knajpy z netem, żeby nadrobić zaległości.

Homus
Homus - 2010-02-21 13:41
No to super ze teraz troche powylegujecie sie na plazy uwazam ze dobrze zrobiliscie ze sie na chwile zatrzymacie.Czekamy na zdjecia ze sloniami juz sie mie mozemy doczekac...
Kochani super wycieczke macie i oby tak do konca szczescie Was nie opuszczalo!!!Pozdrawiamy

Monika M.
Monika M. - 2010-02-21 20:31
Właśnie znalazłam tego bloga i juz napewno będę Was śledzić :) superancko! JA też chce ten błękit nieba, lazur morza i smakowitości kuchni.

Zróbcie zdjecia robaków, jak będziecie je jeść. A będziecie??

POWODZENIA i pozdrawiam

tomek
tomek - 2010-02-22 18:57
BOKS TAJSKI - SIŁA ŁOKCIA I KOLANA
mam nadzieje Maciek że nie sprawdzasz na własnej skórze umiejętności fighterskich tubylców ;) Pozdrowionka!!!

Sylwia J.
Sylwia J.  - 2010-02-28 20:41
Zupę Agi też bym chętnie zjadła. Aga, mam nadzieję, że spróbowałaś jakiś robaczków i innych "ciekawych' dań, by móc dzielić się wrażeniami z uczniami (i nie tylko) podczas tematu EXOTIC FOOD. :)