Geoblog.pl    apacino    Podróże    Azja z dzieckiem w roli głównej. Kto: Aga, Maciek, Olaf, Tomek; gdzie: Malezja, Tajlandia i Singapur    Sprawa wózka
Zwiń mapę
2013
04
mar

Sprawa wózka

 
Polska
Polska, Dąbrowa Górnicza
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 23583 km
 
Wspomnienia wspomnieniami, a sprawa bagażu w trakcie. Po powrocie do kraju dzwonię do Warszawy, naszą sprawą zajęła się pani M. Po mniej więcej tygodniu dostaję maila z przeprosinami i jeszcze taką odp.

Informacja dla Pasażera
Drogi Kliencie

1.Jeżeli Pani/a bagaż został uszkodzony uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt z DOLFI, ktory to kontakt zostal Pani/u podany przez Biuro Zaginionego Bagazu firmy handlingowej LS Airport Services. Firma DOLFI odbiera bagaż spod wskazanego przez Panią/a adres.

Jeżeli Pani/a bagaż nie moze byc naprawiony przez firme DOLFI, w takim przypadku firma musi wystawic potwierdzenie z pieczatką na Pani/a raporcie dotyczącym szkody a nastepnie prosimy o przekazanie sprawy i dokumentόw na adres Qatar Airways podany poniżej strony.

Potrzebne będą do tego następujące dokumenty:

• Wypełniony raport szkody z pieczątką DOLFI
• Bilet lotniczy
• Kwit bagażowy (jeśli jest)
• Dane klienta, numer rachunku bankowego i dane banku do przelewu

Raport szkody bez pieczątki z firmy DOLFI nie będzie rozpatrywany.

2. .Jeżeli Pani/a bagaż został zagubiony a po dostarczeniu bagażu odkryto szkodę prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Biura Zaginionego Bagażu firmy handlingowej LS Airport Services Tel +48 22 206 9550 lub 22 206 9552 oraz przesłanie pisemnego zgłoszenia w przeciągu 7 dniu od odebrania bagażu z numerem referencyjnym uzyskanym po telefonicznym kontakcie z Biurem Zaginionego Bagażu ,do firmy DOLFI ( jak w punkcie pierwszym).

Zgłoszenie powinno zawierać:

• Raport szkody
• Bilet lotniczy
• Kwit bagażowy (jeśli jest)
• Kopia paszportu lub dowodu osobistego
• Wypełniony formularz PPQ
• Dane klienta, numer rachunku bankowego i dane banku do przelewu

3. Jeżeli Pani/a bagaż zaginął i nie został znaleziony lub przesłany w przeciągu 7 dni, prosimy o dostarczenie następujących dokumentów do Qatar Airways pod adres wskazany ponizej.

• Raport szkody
• Bilet lotniczy
• Kwit bagażowy (jeśli jest)
• Kopia paszportu lub dowodu osobistego
• Wypełniony formularz PPQ
• Dane klienta, numer rachunku bankowego i dane banku do przelewu


Wszelkie szkody dotyczące bagażu nie zgłoszone do Agenta LS Airport Services i nie posiadające pisemnego zgłoszenia do Qatar Airways w przeciągu 7 dni od odbioru bagażu nie będą rozpatrywane.

Dziekujemy

No to znowu 'do roboty' czyli załatwiania ciąg dalszy...
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Komentarze (1)
DODAJ KOMENTARZ
zula
zula - 2013-03-04 16:22
...do upartych świat należy !, powodzenia
 
 
apacino
Agnieszka i Maciek
od 2011 dołączył Olafek :)
zwiedzili 11% świata (22 państwa)
Zasoby: 203 wpisy203 167 komentarzy167 1563 zdjęcia1563 0 plików multimedialnych0
 
Nasze podróżewięcej
26.10.2014 - 26.10.2014
 
 
02.08.2013 - 18.08.2013
 
 
01.08.2013 - 01.08.2013