Wspomnienia wspomnieniami, a sprawa bagażu w trakcie. Po powrocie do kraju dzwonię do Warszawy, naszą sprawą zajęła się pani M. Po mniej więcej tygodniu dostaję maila z przeprosinami i jeszcze taką odp.
Informacja dla Pasażera
Drogi Kliencie
1.Jeżeli Pani/a bagaż został uszkodzony uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt z DOLFI, ktory to kontakt zostal Pani/u podany przez Biuro Zaginionego Bagazu firmy handlingowej LS Airport Services. Firma DOLFI odbiera bagaż spod wskazanego przez Panią/a adres.
Jeżeli Pani/a bagaż nie moze byc naprawiony przez firme DOLFI, w takim przypadku firma musi wystawic potwierdzenie z pieczatką na Pani/a raporcie dotyczącym szkody a nastepnie prosimy o przekazanie sprawy i dokumentόw na adres Qatar Airways podany poniżej strony.
Potrzebne będą do tego następujące dokumenty:
• Wypełniony raport szkody z pieczątką DOLFI
• Bilet lotniczy
• Kwit bagażowy (jeśli jest)
• Dane klienta, numer rachunku bankowego i dane banku do przelewu
Raport szkody bez pieczątki z firmy DOLFI nie będzie rozpatrywany.
2. .Jeżeli Pani/a bagaż został zagubiony a po dostarczeniu bagażu odkryto szkodę prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Biura Zaginionego Bagażu firmy handlingowej LS Airport Services Tel +48 22 206 9550 lub 22 206 9552 oraz przesłanie pisemnego zgłoszenia w przeciągu 7 dniu od odebrania bagażu z numerem referencyjnym uzyskanym po telefonicznym kontakcie z Biurem Zaginionego Bagażu ,do firmy DOLFI ( jak w punkcie pierwszym).
Zgłoszenie powinno zawierać:
• Raport szkody
• Bilet lotniczy
• Kwit bagażowy (jeśli jest)
• Kopia paszportu lub dowodu osobistego
• Wypełniony formularz PPQ
• Dane klienta, numer rachunku bankowego i dane banku do przelewu
3. Jeżeli Pani/a bagaż zaginął i nie został znaleziony lub przesłany w przeciągu 7 dni, prosimy o dostarczenie następujących dokumentów do Qatar Airways pod adres wskazany ponizej.
• Raport szkody
• Bilet lotniczy
• Kwit bagażowy (jeśli jest)
• Kopia paszportu lub dowodu osobistego
• Wypełniony formularz PPQ
• Dane klienta, numer rachunku bankowego i dane banku do przelewu
Wszelkie szkody dotyczące bagażu nie zgłoszone do Agenta LS Airport Services i nie posiadające pisemnego zgłoszenia do Qatar Airways w przeciągu 7 dni od odbioru bagażu nie będą rozpatrywane.
Dziekujemy
No to znowu 'do roboty' czyli załatwiania ciąg dalszy...