Geoblog.pl    apacino    Podróże    Teneryfa - la isla bonita    Wyjazd

Wyjazd

Polska, Dąbrowa Górnicza

Wyjeżdżamy dzisiaj na nasze pierwsze wspólne wakacje z Olafkiem, który właśnie kończy pół roku. Pakowanie wymaga naprawdę logistycznych umiejętności – nie wiemy przecież, co się przyda, a co jest wcale niepotrzebne, oczywiście podstawa to dobre ubezpieczenie i apteczka oraz krem z wysokim filtrem odpowiednim dla niemowląt, pieluchy wolimy zabrać te nasze sprawdzone, to samo z mlekiem i obiadkami, wózkiem fotelikiem samochodowym, chustą do noszenia, parasolką do wózka i na deszcz i w rezultacie mamy 3 ogromne bagaże +wózek X-lander w wersji spacerowej, ale i tak dużej. Sami zabieramy mało ubrań, żeby to wszystko pomieścić.
Chociaż lot mamy o 6:20 w poniedziałek wyjeżdżamy do Drezna już o 22 w niedzielę, żeby na spokojnie dojechać. Olaf po kolacji o 20 śpi smacznie w samochodzie, po drodze jeszcze jedno nocne karmienie i około 3 rano jesteśmy już na lotnisku w Dreźnie na wcześniej zarezerwowanym prze neata parkingu. Zimno jak diabli, idziemy na lotnisko. Tam spokojnie odprawiamy się na samolot, fotelik samochodowy zamykamy w wielkiej „upolowanej” przez Maćka torbie, którą wraz z wózkiem musimy nadać jako bagaż nietypowo wielki ;)
Olaf ogląda sobie spokojnie lotnisko i robi wielkie oczy, ale nie płacze.
Niestety lot mamy z przesiadką w Norymbergii, ale za to jest możliwość nakarmienia i przewinięcia Olafa, więc w sumie jest to nawet lepiej. Pierwszy lot samolotem Olafa (poza tymi, które odbył nieświadomie w brzuchu mamy) wydaje mu się bardzo podobać, a jego bezzębny uśmiech od ucha do ucha jest bezcenny. Do tego zagaduje starszą panią siedzącą obok niego  Podczas drugiego lotu już trochę marudził i płakał, ale poprosiliśmy o łóżeczko i zasnął. Tu dygresja – airberlin, którym lecieliśmy mają porządny serwis dla rodzin, po pierwsze małemu przysługuje bezpłatny bagaż 20 kg, rodzice mają prawo darmowej rezerwacji miejsca na pokładzie i miłe są też pewne udogodnienia, dostaje się to łóżeczko dostępne tylko w pierwszym rzędzie i pakiet samolotowy Baby Kit (chusteczki, śliniak, zabawkę, pampersa) Ogólnie airberlin to linia przyjazna rodzinom z dziećmi ;)